Otázky a odpovědi
Vrácení zboží / Výměna zboží / Opravy
Jak mohu produkt vrátit a jak bude provedeno vrácení peněz?
Nákup lze stornovat do 30 dnů bez udání důvodu. Lhůta k odstoupení od kupní smlouvy je 30 dnů ode dne, kdy jste převzali poslední zboží (například při dodání zboží po částech). Pokud produkt není použitý, vezmeme ho zpět i po uplynutí lhůty k odstoupení (např. když šlo o dárek). Poučení o odstoupení od smlouvy naleznete zde.
Mám zboží poslat zpět Amazonu nebo Gusti Leder?
Je možné zboží objednávat i vracet přes náš webový obchod (t.j. gusti-leder.de). Za tímto účelem se prosím obraťte na adresu info@gusti-leder.de
Pokud chcete produkt poslat zpět, máte zde možnost vytisknout si Doklad o vrácení (Retoure). Pozorně vyplňte svoji adresu a zkontrolujte její úplnost a správnost. Abychom mohli Vámi vrácené zboží správně zařadit, a aby byl proces vyřízen rychle, musíte do pole referenční číslo zákazníka uvést své zákaznické číslo. Toto zákaznické číslo najdete na potvrzení o odeslání.
Náklady spojené s vrácením zboží činí 90 CZK, které budou odečteny od částky, která Vám bude poukázána zpět.
U gravírovaného zboží není žádná zákonem stanovená lhůta k odstoupení od smlouvy.
Mohu zboží zaslat zpět nefrankované?
V případě nefrankovaných zásilek vznikají adresátovi náklady ve výši 200 CZK. Nefrankované balíky proto nepřebíráme. Prosíme, abyste zboží vraceli na vlastní náklady.
Kdo nese náklady spojené s vrácením zboží v případě reklamace?
V zásadě jsou reklamace přijímány až po předchozí domluvě se zákaznickou podporou. V případě reklamace převezmeme náklady spojené s jejím odesláním. Za tímto účelem je nutno použít přiložený Doklad o vrácení/Retoure. V takovém případě balík prosíme nefrankujte. Pokud nepoužijete Doklad o vrácení, nemůžeme Vám kompenzovat náklady spojené s vrácením zboží.
Lze výrobek vyměnit za jiný?
Výrobek za jiný bohužel vyměnit nelze. Pokud chcete výrobek zaslat zpátky a koupit si jiný, využijte prosím možnosti Retoure/Zaslání zboží zpět. S novou objednávkou nemusíte čekat, můžete klidně dál nakupovat a my mezitím vyřídíme vámi vrácené zboží.
Mnou objednané zboží od Gusti Kůže je třeba opravit. Mám ho poslat zpět?
Kontaktujte prosím nejdříve zákaznickou podporu. Ta zpravidla nabídne opravu u Gusti Kůže. Náklady na ní nese Gusti Kůže. Pokud bylo zboží zakoupeno před více než 6 měsíci, nebo vada vznikla nesprávným zacházením, můžeme od Vás požadovat servisní poplatek.