Otázky a odpovědi

Expedice a odeslání

Čas odeslání

Jak rychle bude odesláno moje zboží?

Zboží Vám odešleme ihned po přijetí platby.

Sledování zásilky

Jak mohu sledovat svoji zásilku?

V potvrzení o zaslání zboží, které dostanete e-mailem, najdete informace o zásilce (číslo zásilky, spedice a předpokládaný termín dodání), s nimiž můžete zásilku sledovat.

Dodací adresa

Mohu nechat zásilku poslat na jakoukoli adresu?

Při výběru dodací adresy bohužel není možno zvolit balíkovou stanici ani konkrétní poštovní pobočku.

Dodací lhůta

Jak dlouhá je dodací lhůta?

Zboží je dodáno během 5 až 10 dní po přijetí platby. Pokud jste při koupi zadali text ke gravírování, dodací lhůta se může o 1-2 dny prodloužit.

Pokus o doručení se nezdařil

Bude má zásilka zaslána znovu, pokud se první pokus o doručení na nesprávnou dodací adresu nezdařil?

Naši zákazníci a zákaznice nesou zodpovědnost za uvedení správné dodací adresy při objednávání. Pokud by sdělená dodací adresa nebyla správná a zásilka je kvůli tomu vrácena zpět, musí zákazníce resp. zákazník ještě jednou zadat objednávku. Náklady spojené s druhým odesláním přitom nese zákaznice/zákazník.

5

Platební metody

Platební možnosti

Jak můžu zaplatit za produkty od Gusti Kůže?

Při placení produktů od Gusti Kůže máte na výběr z následujících způsobů platby:

     - PayPal 
     - platební karta.
Platba službou PayPal

K zaplacení zboží je možno zvolit online platební systém PayPal. K tomu je potřeba mít samostatný účet PayPal. Pokud je zvolena platba s PayPal, budete automaticky přesměrováni na stránku služby PayPal a její platební proces.

Platba kreditní kartou

U nás můžete pohodlně platit kreditní kartou. Přijímáme kreditní karty Mastercard, Visa a American Express. Zboží je okamžitě odesláno a kreditní karta zatížena danou částkou. Pokud s produktem nebudete spokojeni a vrátíte ho, bude částka připsána na konto, pod kterým je vedena kreditní karta. Údaje o kreditní kartě jsou přenášeny v šifrované podobě prostřednictvím protokolu SSL. Díky tomuto bezpečnostnímu standardu je u nás nákup kreditní kartou bezpečný.

8

Vrácení zboží / Výměna zboží / Opravy

Storno

Jak mohu produkt vrátit a jak bude provedeno vrácení peněz?

Nákup lze stornovat do 30 dnů bez udání důvodu. Lhůta k odstoupení od kupní smlouvy je 30 dnů ode dne, kdy jste převzali poslední zboží (například při dodání zboží po částech). Pokud produkt není použitý, vezmeme ho zpět i po uplynutí lhůty k odstoupení (např. když šlo o dárek). Poučení o odstoupení od smlouvy naleznete zde.

Vrácení zboží Amazonu nebo Gusti Leder

Mám zboží poslat zpět Amazonu nebo Gusti Leder?

Je možné zboží objednávat i vracet přes náš webový obchod (t.j. gusti-leder.de). Za tímto účelem se prosím obraťte na adresu info@gusti-leder.de

Doklad o vrácení/Retoure

Pokud chcete produkt poslat zpět, máte zde možnost vytisknout si Doklad o vrácení (Retoure). Pozorně vyplňte svoji adresu a zkontrolujte její úplnost a správnost. Abychom mohli Vámi vrácené zboží správně zařadit, a aby byl proces vyřízen rychle, musíte do pole referenční číslo zákazníka uvést své zákaznické číslo. Toto zákaznické číslo najdete na potvrzení o odeslání.

Náklady spojené s vrácením zboží činí 90 CZK, které budou odečteny od částky, která Vám bude poukázána zpět.

U gravírovaného zboží není žádná zákonem stanovená lhůta k odstoupení od smlouvy.

Nefrankované zásilky

Mohu zboží zaslat zpět nefrankované?

V případě nefrankovaných zásilek vznikají adresátovi náklady ve výši 200 CZK. Nefrankované balíky proto nepřebíráme. Prosíme, abyste zboží vraceli na vlastní náklady.

Náklady na vrácení zboží v případě reklamace

Kdo nese náklady spojené s vrácením zboží v případě reklamace?

V zásadě jsou reklamace přijímány až po předchozí domluvě se zákaznickou podporou. V případě reklamace převezmeme náklady spojené s jejím odesláním. Za tímto účelem je nutno použít přiložený Doklad o vrácení/Retoure. V takovém případě balík prosíme nefrankujte. Pokud nepoužijete Doklad o vrácení, nemůžeme Vám kompenzovat náklady spojené s vrácením zboží.

Výměna

Lze výrobek vyměnit za jiný?

Výrobek za jiný bohužel vyměnit nelze. Pokud chcete výrobek zaslat zpátky a koupit si jiný, využijte prosím možnosti Retoure/Zaslání zboží zpět. S novou objednávkou nemusíte čekat, můžete klidně dál nakupovat a my mezitím vyřídíme vámi vrácené zboží.

Oprava

Mnou objednané zboží od Gusti Kůže je třeba opravit. Mám ho poslat zpět?

Kontaktujte prosím nejdříve zákaznickou podporu. Ta zpravidla nabídne opravu u Gusti Kůže. Náklady na ní nese Gusti Kůže. Pokud bylo zboží zakoupeno před více než 6 měsíci, nebo vada vznikla nesprávným zacházením, můžeme od Vás požadovat servisní poplatek.

15

Zakázková výroba / gravírované zboží

Kusová a zakázková výroba

Mohu si u Vás objednat individuálně zpracované výrobky z kůže?

Zboží od Gusti Kůže je možno si nechat vámi zadaným textem gravírovat/vyrýt. U zboží, které lze gravírovat, najdete okénko k zadání textu pro gravírování. Teprve pak vložte zboží do košíku. Pokud požadujete zakázkovou výrobu ve vyšším počtu kusů, obraťte se na zákaznickou podporu na adrese info@gusti-leder.de.

Gravura – vrácení zboží

Mohu vrátit gravírované zboží, pokud se mi nelíbí?

Ne, gravírované zboží bohužel není možno vrátit zpět, jelikož se jedná o produkt vyrobený speciálně pro Vás.

17

Péče

Péče – Gusti Kůže - nature

Jak pečovat o produkt z řady Gusti Kůže - nature?

Produkty z řady Gusti Kůže - nature je možno ošetřit s včelím voskem nebo se slunečnicovým olejem. Přitom je důležité, aby byly všechny tuky naneseny rovnoměrně a pečlivě a následně dobře zapracovány. Každý přípravek doporučujeme vyzkoušet na ne příliš viditelném místě. Při ošetření tukem může kůže ztmavnout.

Můj produkt má díry/škrábance, proč?

Kůže použitá u produktů Gusti Leder nature pochází ze zvířat držených ve volných chovech. Tento způsob chovu může vést k tomu, že se zvířata poškrábou o křoviny a podobně. Při činění kůže může dojít k tomu, že se na těchto místech objeví drobné dírky nebo nerovnosti. Nenápadné, drobné dírky v kůži chápeme jako přirozenou a přijatelnou vadu. Nemáme vliv na výběr zboží, které Vám bude zasláno, protože spolupracujeme s externími zásilkovými společnostmi. Proto nedoporučujeme, abyste zboží vraceli kvůli vadám tohoto typu.

Proč kožený produkt vypadá jinak než na obrázku (vzhled, barva, tvar)?

Našimi výrobci jsou různé rodinné firmy. Díky tomu může dojít k odchylkám barvy, tvaru, umístění nýtů nebo podšívky. Jedná se přitom o kožené produkty, které jsou jedinečné a jsou vyráběny ručně. U zboží, kterého se to týká, obsahuje popis produktu upozornění na tuto skutečnost. Naše zboží může vykazovat lehké barevné odchylky, protože je činěno tradičním způsobem s užitím rostlinných činidel. I barvení probíhá čistě na rostlinné bázi s užitím šafránu, máku a indiga. Následně jsou produkty ošetřeny rostlinnými oleji. Při činění ani při barvení nepoužíváme chromové soli a další jedovaté látky. Tento tradiční proces činění a barvení na rostlinné bázi propůjčuje našemu zboží jedinečné svěží kouzlo barevné a haptické patiny, přičemž nikdy nelze docílit dvou stejně zabarvených produktů a každý jeden produkt se proto liší od těch ostatních.

Jak chránit kožené produkty před deštěm?

Déšť obvykle nemá vliv na vzhled nebo kvalitu kůže. Produkty jsou před expedicí ještě jednou naolejovány. To je nejlepší ochrana. Přesto doporučujeme, abyste tašky a kožené produkty nevystavovali zbytečné vlhkosti.

Péče – Gusti Kůže - studio

Jak pečovat o produkt z řady Gusti Kůže - studio?

Produkty značky Gusti Kůže - studio je možno ošetřit impregnačním sprejem. Pro dodatečnou péči by se měly v zásadě používat ošetřující přípravky, které jsou určeny pro příslušný typ kůže.

Proč kožený produkt vypadá jinak než na obrázku (vzhled, barva, tvar)?

U produktů Gusti Leder studio by zpravidla nemělo docházet k větším rozdílům mezi obrázky a skutečnými produkty. Pokud by k tomu přeci jen došlo, omlouváme se tímto za špatné vyobrazení produktu. Za informování o této nepříjemnosti na adresu info@gusti-leder.de Vám budeme velice vděčni.

Jak chránit kožené produkty před deštěm?

Pokud bude produkt Gusti Leder studio ošetřován podle našich pokynů, neměl by mít déšť žádný vliv na jeho vzhled nebo na kvalitu kůže. Přesto doporučujeme, abyste tašky a kožené produkty nevystavovali zbytečné vlhkosti.

Vůně

Co mohu udělat s vůní koženého produktu?

Všechny výrobky z řady Gusti Kůže - nature jsou činěny rostlinnými činidly a barveny oleji. Jejich vůně je typickým znakem této metody činění. Vůni lze minimalizovat pouze dlouhodobým pravidelným užíváním. Vůně by pak měla zmizet v průběhu 14 dnů. Krátkodobého omezení vůně docílíte opatrným nanesením tuku na kůži, vyrobeného na bázi včelího vosku. U všech produktů můžete problém vyřešit vložením vonného sáčku. Samotné větrání produktů nemá vliv na jeho vůni!

Bílá místa

Co je bílý flek na povrchu mnou zakoupeného výrobku?

Stává se, i když hodně zřídka, že se na výrobcích z řady Gusti Kůže - nature objeví bílé fleky. Nejedná se přitom o plíseň, ale o maz (ghí), který používají výrobci k ošetření kůže. Tyto fleky vznikají, aby se kůže mohla promastit. Doporučujeme tato místa lehce zahřát a opatrně je vyčistit utěrkou z mikrovláken. To pomůže lepšímu vstřebání tuku. Následně je možno nanést ošetřující přípravek vhodný pro daný typ kůže.

21

Vrácení peněz a slevy

Dodání v rámci Evropského společenství

Existuje možnost dodání v rámci Evropského společenství s přesunutím daňové povinnosti na příjemce zboží?

Ne, u našich faktur není možný přesun daňové povinnosti na příjemce zboží v rámci EU (tzv. reverse charges).

Vrácení peněz při vrácení zboží

Jak rychle je vrácena platba za vrácené zboží?

Platbu vracíme obvykle do 5 až 7 pracovních dnů od přijetí vráceného zboží. Pokud by v jednotlivých případech došlo ke zpoždění, prosíme tímto o pochopení. Abychom tento proces urychlili, dbejte vždy na to, abyste do Dokladu o vrácení/Retoure své údaje uvedli úplně a správně.

Sleva pro prodejce

Mohu jako prodejce získat slevu?

Ne. Naše produkty jsou prodávány přímo našim zákazníkům a zákaznicím, nikoli přes další obchodníky.

Množstevní sleva

Existuje možnost množstevní slevy?

Obvykle neposkytujeme množstevní slevu. Výjimkou jsou nákupy přesahující částku 10.000 CZK. V takovém případě je možné poskytnout slevu nebo další zboží zdarma. Chcete-li další informace, obraťte se na náš zákaznický servis na adrese info@gusti-leder.de.

25
Nenašli jste odpověď na svou otázku?
Zeptejte se nás v kontaktním formuláři. Zde je kontaktní formulář